Bijna weg. - Reisverslag uit Thika, Kenia van doulajolanda - WaarBenJij.nu Bijna weg. - Reisverslag uit Thika, Kenia van doulajolanda - WaarBenJij.nu

Bijna weg.

Blijf op de hoogte en volg

23 Mei 2014 | Kenia, Thika

Vanavond vertrekken we naar Kenia. De koffers staan gepakt. Vol met lieve gekregen spullen van vrienden, collega´s en familie. Fijn dat we zoveel kilo´s mee mogen nemen. Deze week hebben we nog kraampakketten opgehaald. De vacuümzakken zijn daar een uitkomst voor. We vliegen vannacht en ik heb in de krant gelezen dat er dan een grote sterrenregen zal zijn. Ik ben heel benieuwd of we daar wat van zien. Zou mooi zijn, al hoop ik ook dat we een paar uur kunnen slapen.
We kregen door uit Kenia dat er op het moment geen WIFI is in het vrijwilligershuis dus misschien kan het volgende verslag even duren. Ik kan me dit nog herinneren van de vorige keer. Wat ik toen niet allemaal heb uitgeprobeerd om mijn blog te plaatsen!! Maar het is gelukt, en dat zal deze keer ook wel.

  • 23 Mei 2014 - 15:31

    Marieke:

    Een hele goede reis knap van je hoor, probeer er ook te genieten en heel veel plezier Gr marieke

  • 23 Mei 2014 - 15:35

    Marjon:

    Een hele fijne tijd daar, aan jullie enthousiasme en inzet zal het niet liggen.

  • 23 Mei 2014 - 19:06

    Jannie:

    Maak er een mooie reis en verblijf van, Gladys verheugt zich al weer. Alle goeds en liefs voor iedereen.

  • 23 Mei 2014 - 21:15

    Petra:

    Wat zullen ze blij zijn met jullie komst, petje af en wij kijken uit naar het reisverslag. Voor nu; goede, veilige vlucht!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 15 Jan. 2012
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 42629

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 09 Mei 2015

Kenia 2015

23 Mei 2014 - 09 Juni 2014

Thika 2014

05 Maart 2012 - 29 Maart 2012

Moeder en Kind in Thika

Landen bezocht: