Voorbereidingen - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van doulajolanda - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van doulajolanda - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: doulajolanda

06 Februari 2012 | Nederland, Purmerend

Vandaag liep ik heerlijk in de zon door een besneeuwd landschap met mijn hond, over vier weken ben ik net een paar uur geleden geland in Kenia. Daar zal het warm en stoffig zijn. Gemiddeld in die periode 25 graden.
Wat een overschakeling zal dat zijn en wat heb ik er een zin in. Vanaf nu ga ik me echt voorbereiden op mijn reis. Vanmorgen naar de gemeente geweest voor een 'bewijs van goed gedrag'. Tja, altijd maar te hopen dat je dat krijgt. Morgen voor mijn inentingen en een recept voor malariapillen naar het vaccinatiepunt.
Vandaag ga ik zoveel mogelijk mensen een mail sturen over mijn reis en daarbij de vraag om het project te sponsoren.

• 16 Februari 2012 - 21:29

Malissa:

Sucess Jolanda! Een hele grote beer knuffel voor jou!

• 26 Februari 2012 - 04:03

Laatste nacht werken en dan echt voorbereidingen gaan treffen voor de reis. De koffers staan klaar om ingepakt te worden.