Vrijdag - Reisverslag uit Thika, Kenia van doulajolanda - WaarBenJij.nu Vrijdag - Reisverslag uit Thika, Kenia van doulajolanda - WaarBenJij.nu

Vrijdag

Door: doulajolanda

09 Maart 2012 | Kenia, Thika

Alle mogelijkheden die ik probeer te gebruiken om mijn hele verhaal op dit blog te krijgen lopen op niets uit. Ik had alles op mijn externe harde schijf gezet en dat dit te kunnen kopieren op deze computer. Haha weer niet gelukt.
Dit weekend maar eens achteraan gaan hoe het wel te doen. Vandaag ben ik mee geweest met het voedingsprogramma op scholen. Vaak is dit de enige goede maaltijd die kinderen krijgen. Ik heb gezien hoe ze het eten bereiden en hoe het uitgedeeld wordt aan de kinderen. Ook ben ik in alle klassen langsgeweest en hebben ze voor me gezongen. We zijn naar vier scholen geweest. Bij twee waren de kinderen afwezig i.v.m. een soort sportdag.
Weer allerlei vervoer gehad vandaag. Wandelen langs de weg, met de auto en niet mijn grootste vriend, de matatu.
Vanavond gaan we met een aantal naar Thika wat eten etc.
Ik weet eigenlijk niet wat er in het weekend hier gedaan wordt.

• 09 Maart 2012 - 14:53

Elly Stroo Cloeck:

Jo, waty een fantastische ervaring doe je daar op! Leg nog eens uit: wat is de matatu? Ik zou dit weekeinde gewoon een beetje bijkomen van alle indrukken en ook aan jezelf denken. Of aan die kadootjes (3 waren het er toch?) die je uit Kenia voor mij en Marieke zou meenemen.

• 09 Maart 2012 - 16:28

Anneke:

Leuk hoor allemaal en lekker warm daar! Hier saai en grijs. Met mama alles goed, die is naar het aquarium vandaag. Paul vraagt zich af hoe je zonder internet toch op het blog kan plaatsen, oef doe je dat via die vast aansluiting voor elkaar? Heel veel groetjes van ons allemaal