Laatste werkdag (nacht) - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van doulajolanda - WaarBenJij.nu Laatste werkdag (nacht) - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van doulajolanda - WaarBenJij.nu

Laatste werkdag (nacht)

Door: doulajolanda

26 Februari 2012 | Nederland, Purmerend

Vannacht mijn laatste nacht werken voor vertrek. Deze week heb ik nog drie dagen cursus en de rest van de tijd ga ik mij echt voorbereiden op de reis. Vorige week heb ik Rein en Marion gesproken die in november nog in Thika zijn geweest. Ze hebben me veel foto's laten zien zodat ik vast een indruk kan krijgen. Ook hebben ze veel tips gegeven. Na mijn mail hebben al heel wat mensen geld overgemaakt op de rekening en deze week ga ik kleertjes etc. ophalen. Van Sylvia heb ik tandenborstels gekregen voor het weeshuis. Heel veel dank voor al deze verschillende giften. Ik ga zorgen dat alles goed besteed en verdeeld gaat worden. De koffers staan klaar om ingepakt te worden. De zomerkleding kan dit jaar wat eerder uit de kast gehaald worden. Lekker idee hoor! Volgende week in de zon te lopen. Van Marnix kreeg ik een mail dat het in de tijd dat ik er ben gezellig druk is in het vrijwilligershuis.

• 28 Februari 2012 - 06:35

Esther:

Dag iieve Jolanda,

Geniet van dit bijzondere avontuur!

Warme groet,
    Esther

• 03 Maart 2012 - 12:26

Sylvia:

Lieve Jolanda,
    Goede reis en geniet ervan, laat alles achter je!! Je gaat daar goed werk doen en veel mooie dingen zien, maar ook veel armoede. Maar jij gaat daar iets aan doen, al is het maar een klein beetje, alle beetjes helpen. Het zal een indruk voor je leven worden.
    groetjes Sylvia

• 05 Maart 2012 - 23:28

Coby De Zwart:

Lieve Jolanda,
    Heel veel plezier in dit mooie en toch wel spannende avontuur. Ik hoop dat je een goede reis had. Je komt echt in een andere wereld terecht denk ik. Ik hoop van harte dat dit je mooie momenten zal opleveren en dat je je doelstelling gaat halen.
    Geniet ervan. Deze reis neem je mee voor je verdere leven.
    Knuffels.