Nog even. - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van doulajolanda - WaarBenJij.nu Nog even. - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van doulajolanda - WaarBenJij.nu

Nog even.

Door: doulajolanda

Blijf op de hoogte en volg

08 Maart 2012 | Nederland, Purmerend

Zo, mijn internet zit op de computer. Alleen is in het vrijwilligershuis op dit moment geen internet verbinding. Dus ik kan alleen overdag op kantoor internet gebruiken.
Ik begrijp dat mijn familie niet blij was dat ze niks hoorden. Dat kan ik goed indenken. Ik ben ook op allerlei manieren bezig geweest om wat te laten horen. Nu het vliegveld waar ik had staan te smsen was ik mijn telefoon kwijt.

Vorig bericht stond er nog in. Ik ben nu alweer even verder. Heb een heel verslag op mijn computer staan maar internet doet het dus op de meeste comp. niet. Alleen de vaste. Het is tot nu toe een levensgrote ervaring en ik ben blij dit mee te mogen maken.Vandaag ben ik de sloppenwijken in geweest. Eerst in de matatu (hier vertel ik in de mail die ik al geschreven heb meer) Daarna samen met Joan achterop de motor de wijk in. Eerst geholpen met de kinderen eten geven. Daarna werd mijn koffer met kleren gebracht. Er was vandaag ook een meeting van zwangere vrouwen uit de wijk. Een paar kende ik al. Ze waren zo blij met de kleren en het kwam zo goed uit dat precies vandaag die meeting was.
Zo schattig ook al die kleine kindertjes. Mijn moeder zou haar hart ophalen en nooit meer wegwillen. Als je ze eenmaal voor je gewonnen hebt gaan ze niet meer bij je vandaan. En eten dat ze kunnen. Na het eten hebben ze een hele dikke buik. Vooral de kinderen in het voedselprogramma. Ik ga verder met mijn verslag op de computer en hoop dit snel te kunnen plaatsen op de een of andere manier. Wat leuk trouwens jullie reacties.
Anneke doe de groeten aan mama etc. en een ander email adres helpt niet want het internet doet het helemaal niet. Dit blog kan ik wel bekijken en ook mijn eigen email als ik op een andere comp. kan werken.

  • 08 Maart 2012 - 14:27

    Job:

    Toffe moeder!

  • 08 Maart 2012 - 17:34

    Willemieke:

    Wat een gedoe hè met dat internet! Heel leuk om te lezen wat je allemaal aan het doen bent.
    Geniet ervan en doe voorzichtig,X

  • 08 Maart 2012 - 20:43

    Petra:

    Je hebt na een paar dagen al zoveel ervaringen. Wat heerlijk dat je de mensen zo blij kunt maken. Goed ook weer even een teken van leven te zien van jou.

    Dikke knuffel uit Purmerend

  • 08 Maart 2012 - 21:37

    Wilma:

    Ben een beetje jaloers, geweldige ervaring, geniet ervan. Heb nog wat geld gedoneerd, beetje laat, kom er nu achter dat je al weg bent. Kenya is een prachtig land, ik hoop dat je ook nog wat van de natuur kunt zien. En zo'n ervaring in het vliegtuig heb ik 20 jaar geleden ook gehad naar Kameroen maar dan met een man.

  • 09 Maart 2012 - 13:57

    Lea:

    Hey Jolanda,

    Wat fijn om te lezen dat je veilig bent aangekomen en je het nu al zo naar je zin hebt. Het moet een feest zijn om al die blije gezichten om je heen te zien, zij zullen daar blij zijn met alles wat je voor ze meeberengt. Ik hoop dat je daar goed uit de voeten kunt en veel van jouw ervaringen over kunt brengen op de mensen daar. Veel succes en ik kijk uit naar je volgende verslag (als je weer een keer internet hebt....)

    Groetjes, Lea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 15 Jan. 2012
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 42727

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 09 Mei 2015

Kenia 2015

23 Mei 2014 - 09 Juni 2014

Thika 2014

05 Maart 2012 - 29 Maart 2012

Moeder en Kind in Thika

Landen bezocht: