Nachtelijk blog. - Reisverslag uit Thika, Kenia van doulajolanda - WaarBenJij.nu Nachtelijk blog. - Reisverslag uit Thika, Kenia van doulajolanda - WaarBenJij.nu

Nachtelijk blog.

Door: doulajolanda

Blijf op de hoogte en volg

21 Maart 2012 | Kenia, Thika

Het is hier bijna één uur in de nacht en ik kan niet slapen dus nog maar even een stukje schrijven. Vandaag de hele dag bij Macheo geweest. Wil en ik hebben samen een communicatie training gemaakt in het Engels. Zijn we eigenlijk de hele dag mee bezig geweest. Samen met Annemieke ook een powerpoint gemaakt. Vanmiddag hadden we om vier uur een bespreking met Marnix alleen liep zijn afspraak ervoor uit en werd het half zes.
Vanavond hebben we restjes gegeten. En verder een beetje gelummeld. In de avond zitten we vaak allemaal met onze laptop buiten. Ik ben op tijd naar bed gegaan en heb nog helemaal niet geslapen. De honden zijn nog steeds weg. Waarschijnlijk halen we ze morgen terug dit voor het ongedierte. Zondag gaan we eerst in de ochtend met de kinderen mee naar de kerk en dan organiseren we in de middag een soort zeskamp voor ze. Omdat ik al zoveel nieuwe indrukken heb overdag ben ik nog maar één keer in een huis gaan eten. Volgend jaar maar vaker doen. Ja. ik heb wel echt het gevoel hier vaker te gaan komen.
Deze week heb ik nog veel te doen, ik begin ineens weer de druk van Nederland te voelen. Vandaag even op mijn rooster van mijn werk gekeken waar ik 1 april met een vaste baan begin. Vanmiddag gaan we de training geven. Ik ben heel benieuwd hoe dat zal gaan. Een communicatie training in het Engels geven als je zelf de taal niet helemaal machtig bent!!!
Het is wel heel leuk dit samen met Wil te doen. Zij spreekt ook beter Engels dan ik.
Dit is een beetje een blog zonder een verhaal maar is om de tijd in de nacht te doden. De sterren zijn hier wel heel mooi en helder. Wat een heerlijk idee trouwens dat de lente nu ook is begonnen in Nederland. Heb ik lekker een maand winter overgeslagen.

  • 21 Maart 2012 - 22:17

    Merel:

    Wauw Jolanda! Wat een verhalen, maar vooral ook wat een indrukwekkende foto's...! De dagen vliegen vast voorbij. Nog heel veel succes en plezier daar. Dikke kus Merel

  • 22 Maart 2012 - 17:42

    Jorick:

    Hallo Jolanda, wat een leuke verhalen allemaal! Veel plezier nog! Groetjes Jorick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 15 Jan. 2012
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 42718

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 09 Mei 2015

Kenia 2015

23 Mei 2014 - 09 Juni 2014

Thika 2014

05 Maart 2012 - 29 Maart 2012

Moeder en Kind in Thika

Landen bezocht: