Vakantie - Reisverslag uit Thika, Kenia van doulajolanda - WaarBenJij.nu Vakantie - Reisverslag uit Thika, Kenia van doulajolanda - WaarBenJij.nu

Vakantie

Door: doulajolanda

Blijf op de hoogte en volg

11 Maart 2012 | Kenia, Thika

Marnix heeft ons vandaag uitgenodigd om mee te gaan met hem en zijn kinderen naar een golfresort. Om tien uur komt hij Teuntje en mij halen. Hij heeft een dochtertje van twee jaar Aisha en zijn zoontje Justin is 7 maanden.Schattige kinderen. In het begin moet Aisha even wennen aan alles maar al snel zijn we allerlei spelletjes in en uit het water aan het doen.Ze wordt steeds wilder. Echt een leuk kind.We eten er ook wat. Voor drie euro heb je dan een steak, patat en groenten.Vandaag ben ik voor zes euro een dagje uit geweest.
Volgend weekend ga ik een safari doen van drie dagen. Arjan gaat ook. We slapen in een tent. Alles wordt verzorgd. Dit moet je gedaan hebben als je in Kenia bent tenslotte. En ik denk dat het ook wel lekker is er even uit te zijn volgende week. Gisteravond is er een aanslag in Nairobi geweest. Teuntje en Arjan waren er die dag. Je moet er niet aan denken dat zij net daar waren geweest. Gisteravond hebben we gezellig met zijn drietjes buiten gezeten. Allemaal met een laptop op schoot.Het valt heel erg mee met de muggen. En binnen is het soms zo warm. Wel hebben we het toen over ratten en slangen gehad dus toen ik naar bed ging maar even onder mijn bed gekeken. Trouwens sinds die spin stap ik niet meer zo spontaan mijn kamer in. Eerst het licht aan en alles inspecteren. Dat zal volgende week ook wat worden tijdens de safari!


  • 11 Maart 2012 - 19:54

    Esther:

    Hi Jolanda! ik geniet van je verhalen!!
    x Esther

  • 12 Maart 2012 - 10:48

    Marjory:

    Wat een andere wereld.... Het kan niet anders dan dat jij als een ander mens terugkomt. Hou je kranig, ik denk aan je! P.s.: maak ook eens een foto met jezelf erop..

  • 12 Maart 2012 - 14:25

    Petra:

    Wat heerlijk voor je dat je op Safari gaat want dat wilde je zo graag! Heb net hier de aanbiedingsviooltjes van Deen in de grond gezet en voel me zo burgertutterig als ik jouw verhalen lees. Wat geweldig en wat een mooie fotoos Jolan! Ik vind je een TOPPERTJE hoor.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 15 Jan. 2012
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 42720

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 09 Mei 2015

Kenia 2015

23 Mei 2014 - 09 Juni 2014

Thika 2014

05 Maart 2012 - 29 Maart 2012

Moeder en Kind in Thika

Landen bezocht: